مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-08سياسي

فارس من| رییس جمهور درباره سد فینسک اعلام نظر رسمی کند


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس به دنبال سخنان اخیر استاندار مازندران مبنی بر صدور دستور توقف احداث سد فینسک به وسیله رییس جمهور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مخاطبان خبرگزاری فارس چندی پیش با ورود به سامانه فارس من که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می کند، با سوژه ضرورت احداث سد فینسک در استان سمنان ، از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده بودند.

عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در مکاتبه ای با آیت الله سیدابراهیم رییسی، خواستار اعلام نظر رییس جمهور درباره ادعای مطرح شده نسبت به طرح قانونی دارای ردیف اعتباری شد.

وی گفت: قبلاً نیز چنین ادعایی مطرح شده بود و با پیگیری های به عمل آمده از دفتر رییس جمهور، معلوم شد که ایشان چنین دستوری نداده اند و ادعای مطرح شده کذب است.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در نامه خود به رییس جمهور نوشته است: مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه، حامی و پشتیبان دولت انقلابی و شخص جنابعالی هستند و انتظار دارند ضمن مواجهه با اظهارات منافی قانون، به وزیر نیرو دستور دهید بی وقفه در احداث سد فینسک تسریع کرده و از پایمال شدن حق مردم جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رییس جمهور درباره سد فینسک اعلام نظر رسمی کند

فارس من| رییس جمهور درباره سد فینسک اعلام نظر رسمی کند